Fatu yu...2n CONCERT



Felicitats!

7 comentaris:

  1. Som la classe de 2n i ens ho vam passar molt bé!

    Classe de 2n

    ResponElimina
  2. Marta moltes gracies per buscanos cançons tant boniques sobre tot no hi ha en el mon una señureta com tu ex la mijor angela de 2n

    ResponElimina
  3. Angela, moltes gràcies per el teu comentari! M'ha agradat molt!. Les cançons són tan boniques com vosaltres.

    Marta, mestra

    ResponElimina
  4. Marta m'agrada la cançó i el meu pare t


















































    Marta m'agrada la cançó i el meu pare la té tot el dia al cap

    Daria 2n

    ResponElimina
  5. Marta ets la mijor profe del mon i m'agradan molt les cançons que fem amb tu
    Íngrid 2n

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ingrid soc la angela segur que el teu comentari li encanta a que si ingrid la marta es la mijor profesora
      2n angela

      Elimina
  6. Hola al blog soc la Ángela vui que vingui de nou el sata celia espero que ens ensenyis mes cançons testimo ❤

    ResponElimina