Tots- Alegria....*Cirque du soleil*

Tots junts cantarem...ALEGRIA

Alegría. Come un lampo di vita.
Alegría. Come un pazzo gridar.
Alegría. Del delittuoso grido,
bella ruggente pena, seren,
come la rabbia di amar. Alegría.
Come un assalto di gioia.

Alegría. I see a spark of life shining.
Alegría. I hear a young minstrel sing.
Alegría. Beautiful roaring scream
Of joy and sorrow, so extreme.
There is a love in me raging.
Alegría. A joyous, magical feeling.

Alegría. Come un lampo di vita.
Alegría. Come un pazzo gridar.
Alegría. Del delittuoso grido,
bella ruggente pena, seren,
come la rabbia di amar.
Alegría. Come un assalto di gioia.
Del delittuoso grido,
bella ruggente pena, seren,
come la rabbia di amar.
Alegría. Come un assalto di gioia.

Alegría. Como la luz de la vida.
Alegría. Como un payaso que grita.
Alegría. Del estupendo grito,
de la tristeza loca, serena,
como la rabia de amar.
Alegría. Como un asalto de felicidad.
Del estupendo grito,
de la tristeza loca, serena,
como la rabia de amar.
Alegría, como un asalto de felicidad.
There is a love in me raging.
Alegría. A joyous, magical feeling.




68 comentaris:

  1. Més bonic impossible, és fantàstica aquesta cançó. :-)
    Raquel 6è.

    ResponElimina
  2. La veritat és que sí, és preciosa!

    Marta, mestra ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ens agradaria fer més cançons com aquesta
      Raquel y Mario 6è :D :-) :) XD

      Elimina
  3. Aquesta cançó em porta a un altre món.Es mágica aquesta cançó

    Fan 1,Minerva

    ResponElimina
  4. Esta cancion me encanta gracias marta

    Alejandra

    ResponElimina
  5. Mario i Raquel, intentarem buscar cançons tant boniques com aquesta. Si vosaltres en trobeu, no dubteu a portar-me-les.

    Minerva, estic d'acord amb tu. Només cal tancar els ulls i viatjaràs en el món del circ. M'encanta que la música sigui capaç d'emocionar-te.

    Alejandra, m'agrada molt saber que t'encanta aquesta cançó, sempre intento buscar-les perquè us despertin emocions positives.

    Marta, mestra de música

    ResponElimina
  6. *error ortogràfic* No dubteu en

    Marta

    ResponElimina
  7. Hola Marta me encante l' espectacle i la música es preciosa ;)
    Petons, Berta

    ResponElimina
  8. Aquest espectacle es espectacular espectacular!!!! Me he emocionant i tot!!! :) Inalterable vegada yo (Mario:))

    ResponElimina
  9. Aquest espectacle es espectacular espectacular!!!! Me he emocionant i tot!!! :) Inalterable vegada yo (Mario:))

    ResponElimina
  10. Aquest espectacle es espectacular espectacular!!!! Me he emocionant i tot!!! :) Inalterable vegada yo (Mario:))

    ResponElimina
  11. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, no em canso d'escoltar la cançó tirorirororí ALEGRÍA.
    Raqueluchi de 6è

    ResponElimina
  12. hola me gusta muho la cancion Ruben 3er

    ResponElimina
  13. e equivocat lo e pusat en caslella

    ResponElimina
  14. Berta! que bé que t'agradi! l'espectacle és realment preciós!

    Mario, ja veig que t'emociona molt, tant que ho comentes tres vegades ;) !

    Raquel ves en compte de no avorrir-la eh! que seria una pena...:)

    Hola Ruben! que contenta estic que hagis escrit un comentari! Com els hi he dit als teus companys, m'alegro molt que t'agradi!

    Marta, mestra

    ResponElimina
  15. Al minut 3:11 la noia elastica s, hs sembla a la alegría de inside down (del reves) :)

    ResponElimina
  16. Al minut 3:11 la noia elastica s, hs sembla a la alegría de inside down (del reves) :)

    ResponElimina
  17. Marta, si yo fos la noia que diu el Mario m'encantaria anar a la nostra escola per ensenyaros el ball jajajajajajajjajajajajajajajajaaa.
    Raqueluchi 6è.

    ResponElimina
  18. Marta m'agrada molt la canço de l'alegria Laura 6è

    ResponElimina
  19. Es molt xula la canço de Paula F

    ResponElimina
  20. Es molt maca la cançó, gràcies per aquesta cançó Marta.

    ResponElimina
  21. marta la canso es molt ,molt increipla mancanta

    ResponElimina
  22. marta la canso es molt ,molt increipla mancanta

    ResponElimina
  23. Marta perque sempra trias cansons macas . mancantan en el altre colegi no feillan aixo .NEREA 3R.jijijiji

    ResponElimina
  24. Marta m'agrada molt aquesta cinco es molt bonica .Es la millor del mon
    Julia 4t

    ResponElimina
  25. Perdo aquesta canço
    Júlia4t

    ResponElimina
  26. Magarda molt el fonc Rubèn

    ResponElimina
  27. Marta m agrada molt la canso es molt bonica

    ResponElimina
  28. Marta la canco m'agrada molt
    Marcos talavera 4


    ResponElimina
  29. Nerea, m'alegro que t'agrain les cançons que escullo per vosaltres!

    Júlia, la veritat esque jo també la trobo molt bonica.

    Marcos, ja vas a 5è!!!! :) Tens raó, és molt maca.

    Mario, Minerva, Raquel, segur que els de la peli s'han fixat amb aquesta noia ;)!

    Marta, mestra

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja yaaaa!!!!!!������

      Elimina
    2. hola marta grasies per aquest comentari

      nerea 3r.HOLA MARIO I RUBEN

      Elimina
  30. tots els dies estic estudianla la canco perque m'agrada molt!!!

    ResponElimina
  31. I yo ❗❕,alegría🎆🎊🎉🎤🎤🎵🎶🎶😍

    ResponElimina
  32. I yo ❗❕,alegría🎆🎊🎉🎤🎤🎵🎶🎶😍

    ResponElimina
  33. Isidro i Mario, així m'agrada que l'estudieu una mica i que us agradi tant!

    Marta. mestra

    ResponElimina
  34. hola marta iiiiiii ruben NEREA 3R

    ResponElimina
  35. Gràcies Rubén i Nerea!!

    Franco, m'agrada molt que hagis escrit per donar la teva opinió! M'alegro que t'agradi!

    Marta, mestra

    ResponElimina
  36. marta soc la lidia la canco es molt bonica

    ResponElimina
  37. Tenim moltes ganes de que arribi el gran dia

    Fan 1 Minerva i Fan 2 mario : ) jajaja jejeje jijiji jojojo jujuju

    ResponElimina
  38. m agrada molt ani kuni i alegria de la marta firmat angel de 3r

    ResponElimina
  39. marta estic nerviosa per que faltan 7 i dema 6 per santa sesilia ...NEREA 3TR .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nerea ho vau fer genial! estic molt contenta per el resultat!

      Marta

      Elimina
  40. Jo no estic nerviosa perquè se que ho farem molt bé !!!!!!!!
    Jo Raquel 6è. :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada! Ho vau fer genial! va sortir super bé!

      Elimina
  41. Marta nomes queda un día para santa cecilia, la estic estudiant molt la canço. Pero igual ment se que tots la farem molt bé��Júlia 4t

    ResponElimina
    Respostes
    1. Com els hi he dit als companys, ho vau fer molt i molt bé! us felicito

      Elimina
  42. MARTA DEMA EL GRAN DIA ESPERU K NO NI ALLIN ECOVOCACIONS

    nerea 3tr .angel tanias molta rao................

    ResponElimina
  43. Marta nomes queda un día para santa cecilia, la estic estudiant molt la canço. Pero igual ment se que tots la farem molt bé��Júlia 4t

    ResponElimina
  44. Marta diu la meva mare que la canço es molt emotiva ,que arriba al cor .Ens agrada molt la canço a les dos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! Realment el dia del concert va ser un moment molt especial!

      Elimina
  45. Demà tenim que donar-ho tot en Santa Cecilia ,posaré moltes ganes

    Fan1,minerva ; )

    ResponElimina
  46. Respostes
    1. Espero que tots els alumnes ho pensessiu perquè ho vau fer molt i molt bé! I també espero que els hi agradés als pares.

      Elimina