6è-Siai Kalé...*tradicional africana*

Nois i noies de 6è, no he trobat el vídeo però us deixo aquí la lletra perquè la pugueu anar estudiant.

Siai benuno!, siai veneno!, iano yé!,
aikebueno!, sike yé!
Aikimono! Kartutxo ya no iay.
Batumsi ke ni iay! Siai kalé,
siai kalé pasamos bombay com kal;
siai kalé, siai kalé pasamos feno men alt! (bis)
Bitxo kesen vá! Ya!
Bitxo kesen bé! Sí!
Siai benuno!, siai veneno!, iano yé!,
aikebueno!, sike yé!
Aikimono! Kartutxo ya no iay.
Batumsi ke ni iay! Siai kalé,
siai kalé pasamos bombay com kal;
siai kalé, siai kalé pasamos feno men alt! (bis)
Bitxo kesen vá! Yavá!
Bitxo kesen bé! Yabé!
Yavá, yabé, yavá, yabé, yavá!
Siai kalé!


17 comentaris:

  1. Els d'àfrica si que es compliquen amb la lletra !
    Raquel 6è

    ResponElimina
  2. Ho fan expressament perquè hagueu d'estudiar molt! ;)

    Marta

    ResponElimina
  3. I love siai kalé. Tens raó Marta.
    Mario and Raquel ;) ;-) XD

    ResponElimina
  4. Tinc el ritme al cos!!!!!!m´agrada moltttttttt la cançó!!!

    Fan 1,Minerva

    ResponElimina
  5. Així m'agrada que li poseu moviment a la vida i us faci moure l'esquelet!

    Marta

    ResponElimina
  6. M'encanta el ritme de la canço. A menear el esqueleto baby!!!! :) Atentament Mario (he comentat dos vegades perque m'agrada comentar molt les cançons!!! :D)

    ResponElimina
  7. M'encanta el ritme de la canço. A menear el esqueleto baby!!!! :) Atentament Mario (he comentat dos vegades perque m'agrada comentar molt les cançons!!! :D)

    ResponElimina
  8. Mario, ja veig ja! M'agrada que participeu amb els vostres comentaris, i a més a més que siguin tan positius!

    Marta, mestra

    ResponElimina
  9. M'agraden les dos cançons,pero els d'africa son molt espavilats perquè la cançó es molt però que molt dificil.

    ResponElimina
  10. No home no Isidro! és complicada però la fareu genial! n'estic segura!

    Daniel, m'alegro que t'agradi!

    Ara toca estudiar-la una mica!

    Marta, mestra

    ResponElimina
  11. Siai Kalé...... No puc parar !!!!! M' encantaaaaaaaa (poso tantes a perquè m'encanta la cançó)
    Moltes vegades més Raquel 6è.

    ResponElimina
  12. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina